Online Marketing
Online marketing is een zeer brede term. Het betreft content marketing, mailings, sociale media
Effectieve Online Marketing
Vaak gaat online marketing samen met een grondige optimalisatie van de website. Zo weet jij zeker dat je volledige online aanwezigheid optimaal samenwerkt.
Content marketing
Met content marketing maak je een oprechte connectie met jouw doelgroep. Door interessante content te delen met jouw publiek start je een wederzijds engagement op.
Mailing
Het uitbouwen van je e-mail lijst is een belangrijke factor in e-mail marketing. Een strategie die zich reeds bewezen heeft, je kan steeds jouw doelpubliek bereiken met behulp van 1 e-mail.
Sociale media
Via sociale media kan je een groot publiek bereiken. Door actief aanwezig te zijn op verschillende kanalen zorg jij ervoor dat jij top of mind blijft bij jouw doelpubliek.
Een stapje voor op je concurrentie
Door aanwezig te zijn op verschillende kanalen heb jij een stapje voor op de concurrentie. Wanneer een potentiële klant jouw post of blogpost ziet voorbij komen kan je jouw klantenbinding laten starten.
Zorg ervoor dat je actief aanwezig bent op verschillende online kanalen. Door deze slim te combineren kan je nieuwe klanten aantrekken en jouw bedrijf laten groeien.
Benieuwd hoe wij jouw online marketing (strategie) zouden uitwerken? Laten we eens afspreken.
Jouw bedrijf lanceren?
Contacteer ons
Content marketing
Een duurzame relatie
Inzetten op content marketing is inzetten op lange termijn. Door content aan te leveren of sociale media up te daten werk je aan een langetermijnrelatie met je klanten. Een effectieve methode om ook binnen 2 jaar nog relevant te zijn voor je klant.
Om jouw content marketing uit te bouwen werken we dus op langere basis samen. Met regelmatige meetings en een goede doorlichting kunnen we jou het beste helpen. Jouw boodschap overbrengen bij jouw doelpubliek? Dat kunnen we het best als we jou echt kennen!
langetermijnrelatie met je klant uitbouwen
Gebaseerd op content
Content marketing is gebaseerd op het creeëren van content. Een blog uitschrijven, een e-mail opstellen of een killer post op social media. Om relevant te zijn voor jouw doelpubliek moet je dus aan de slag met content!
Met relevante content bouw je verder aan je langetermijnrelatie met je klant. Dankzij een diepgaande connectie weet jij wat er leeft bij jouw doelgroep. Een groot strategisch voordeel, je product of dienst optimaliseren gaat het beste met input van je gebruikers.
Relevant zijn voor jouw doelpubliek
Om content marketing succesvol in te zetten voor jouw onderneming moet je relevant zijn. Als je 5 blogs publiceert die helemaal niet relevant zijn voor jouw doelgroep ga je eerder opdringerig en storend overkomen.
Door relevante artikels te schrijven en goede posts te ontwikkelen kan je een impact maken in jouw niche. Alles begint dus met te ontdekken waar de pijnpunten liggen bij jouw potentiële klant.
Hoe pak je dat aan?
Ontdek je doelpubliek
Aan wie wil ik iets verkopen? Wat leeft er bij mijn doelgroep? Welke problemen komen zij tegen?
Aan de hand van trendy zoekwoorden in jouw niche kunnen we hier een antwoord op bieden. Zo kan je doelpubliek jouw ook leren kennen!
Maak content
We weten nu hoe we ons doelpubliek kunnen bereiken. Door relevante content te schrijven laten we het doelpubliek ook kennis maken met ons.
Met handige en visueel aantrekkelijke content kan je jouw doelgroep verder helpen. De eerste stap naar een duurzame relatie is gelegd.
Promoot
Promoot je content via verschillende kanalen. Door op verschillende kanalen aanwezig te zijn bereik je jouw doelgroep meerdere keren.
Denk aan sociale media, advertenties, nieuwsbrief, …
Converteer
Bezoekers omzetten naar betalende klanten. Door jouw content structureel op te bouwen bereik je op lange termijn jouw doelgroep.
Hen ook effectief converteren naar leads of klanten? Dat doe je door bijvoorbeeld je mailingslijst uit te bouwen of een like op sociale media.
Hoe doe ik dat?
Door extra waardevolle content aan te bieden. Content die aansluit bij je artikel of post. Iets waar je bezoeker graag zijn gegevens voor achterlaat.
Hier graag wat hulp bij? Contacteer ons gerust!
Het effect van content marketing.
Marketing is veranderd, en maar goed ook! Waar men je vroeger wilde “strikken” met trukken proberen we je nu te overtuigen op een duurzame manier.
In plaats van een product op te dringen laten we de klant zelf op zoek gaan naar informatie. Een menselijkere manier om aan marketing te doen en een verbetering in jouw strategie!
Bezoekers laten zich ook minder en minder beïnvloeden door die commerciële boodschappen. Gelukkig kan je met content marketing wel een connectie aangaan met jouw doelgroep!
Content marketing is dus een niet te missen marketingstrategie. Zet jij het al in voor jouw bedrijf?
Benieuwd naar onze content marketing?
Ook wij zetten in op content marketing! We zijn actief op verschillende kanalen. Zo creëeren we blog artikels, e-books, posts op sociale media en geautomatiseerde e-mails.
Zelf vinden we het ook super belangrijk om bezoekers echt te helpen! Met relevante content en regelmatige posts op sociale media. In die posts kan je vanalles delen. Een blik achter de schermen, een nieuwe samenwerking, een recent project, nuttige tips, updates, wijzigingen, … noem maar op!
Speciaal voor jou hebben we ons recentste blog artikel hier bijgevoegd. Interesse om meer te lezen? Dat kan op onze blog.
Content marketing ook inzetten voor jouw bedrijf? Wij helpen graag!
12 SEO Tips Om Hoog Te Scoren In Google
Om echt in Google te scoren mogen deze tips niet ontbreken op jouw website!
KLAAR OM JE ONDERNEMING EEN DIGITALE BOOST TE GEVEN?
Contact
0476 24 71 35
vansteenacker.axl@necess.be
Delphine Adriaensstraat 13
2275 Lille